2019. jan 16.

Közlemény: kilépek a Mi Hazánk Mozgalomból

írta: laszlobalazshivatalos
Közlemény: kilépek a Mi Hazánk Mozgalomból

A mai napon minden tisztségemről lemondva kiléptem a Mi Hazánk Ifjaiból, egyúttal pedig visszavontam jelentkezési szándékomat a Mi Hazánk Mozgalomba.

Az elmúlt időszak történései (szélsőjobboldali/radikális jobboldali egyének súlyos szankcionálása és/vagy kizárása a pártból és/vagy az ifjúsági tagozatból) számomra egyértelművé tették, hogy a párt politikájával és politikai stratégiájával sem egyetérteni, sem azonosulni nem tudok. Én az Erő és Elszántság mozgalom értékrendjének képviseletével érkeztem és fogadtam el a szervezési munkára való felkérést, viszont az Erő és Elszántság értékrendjéhez és szellemiségéhez fűződő hűségem nem engedi meg számomra, hogy e párt építkezésében a továbbiakban közreműködjek.

Az aktivizmusom természetesen nem áll meg, mindig is ott vagyok és leszek, ahol lennem kell.

 

 

Szólj hozzá

közlemény